Giardiaparasiten...

... vill inte flytta ut.
.
Ännu en gång fick jag kapitulera och ringa till vårdcentralen... in i det längsta så ville jag tro att jag var frisk och att mina symtom "bara" var ett resultat av medicinens biverkningar... men nu funkar det inte längre... jag kan inte lura mig själv längre... jag är fortfarande magsjuk... och det är precis samma symtom som tidigare... och det kan väl troligtvis bara betyda en enda sak... Giardiaparasiten vill helt enkelt inte flytta ut från min kropp.
.
Den ser kanske ganska snäll ut Giardiaparasiten... men jag lovar att skenet bedrar.
.
Jag ska inte sticka under stol med att jag gillar att jag gått ner några kilo i vikt... jag känner mig faktiskt märkbart lättare och det känns skönt så här innan jag ska åka till Trysil för att åka bräda (eftersom jag ju då typ hela tiden får ta mig upp till stående från liggande/sittande är det ju väldigt mycket enklare att väga mindre)... men jag vill ju inte må så här... illamående och allmänt matt är ingen höjdare.
.
Jag vill inte gnälla men jag börjar tröttna på att vara värddjur åt en parasit... den får fan flytta ut nu... hoppas att doktorn i Ljungby (som för övrigt har bjudit in mig att föreläsa för läkarna på Vårdcentralen där hon jobbar) kan ställa en diagnos på telefon och skriva ut ett nytt recept till mig så att jag blir frisk... omedelbums... helt igår.

Kommentera inlägget här :