Dag 2...

... av 25.
.
Det är nästan så att jag får nypa mig i armen för att fatta att det är sant... det är dag två på vårt strandprojekt och solen lyser på oss från en klarblå himmel... VågaVa go beach 2012 har fått en helt lysande start helt vädermässigt och jag bara njuter i fulla drag över att få tillbringa ännu en dag på stranden... visserligen så kanske det tar några dagar innan jag "landat" riktigt ordentligt på Tylösand men jag kunde ändå känna lugnet direkt när jag satte mina fötter i sanden... det är en gåva att få tillbringa tid i en sandlåda även när man har blivit lite äldre.
.
"Vuxenlekar" i en sandlåda kan vara t.ex. yoga... en garanterat mycket bra start på dagen.
.
Att bara få vara tillsammans med goda vänner ute i friska luften är skönt... det blir en lite speciell känsla när vi åker iväg ett helt gäng... det är mycket skoj och skratt... lek och allvar... och den där sköna känlsan av att göra någonting... tillsammans.

Kommentarer :

#1: maritha

gud så skönt det låter, är det ditt jobb ...;-)

Svar: Det är helt underbart...
kram
peter
peter

skriven
#2: maritha

gud så skönt det låter. har du detta som jobb ... ;-)

Svar: Jepp... i landet som vi bor i är detta fullt möjligt att ha som ett jobb... jag är en lyckligt lottad kille ;-).
kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :