Håller tummarna...

... för några solskensdagar.
.
Det ser ut att bli några riktigt fina sommardagar med sol och strandraggarväder... det har ju varit ganska glest med människor på stranden de senaste veckorna och då kan det ju vara skoj med några "vanliga" stranddagar som omväxling... och "vanliga" sommardagar på Tylösand innebär ju en väldans massa människor, svalkande bad och en stekande sol... vilket jag mycket väl kan stå ut med en vecka eller två.
.
VågaVa-campen hittar ni två veckor till på stranden i Tylösand... välkommna!
.
Om lite drygt en och en halv timme så är det yoga på stranden... och det är inte utan att jag känner av resultatet av att ha praktiserat yoga regelbundet i tre veckor nu... lite vigare... starkare... och definitivt mer balanserad mellan kropp och själ... yoga funkar... och jag är väldigt tacksam över att det finns människor som kommer ner och hjälper mig att utöva denna enkla yoga regelbundet... för ensam hade jag inte fixat det... jag behöver ha den hjälpen för att få tummarna ur helt enkelt... det är dagens sanning.

Kommentera inlägget här :