Färdig...

... med min dammsugning.
.
Kände bara att jag var tvungen att skriva det här och nu... och precis som min kloka moster sa... "det känns himla bra efteråt"... nu sitter jag helt naken på min yttertrappa och väntar på att golven ska torka... för visst hann jag även med att blöta ner dem med min golvmopp... att jag sitter helt naken på min yttertrappa kanske låter en aning suspekt men det finns en förklaring... jag var endast iklädd min morgonrock när jag började mitt dammsugaräventyr... och som en gammal narkoman så är inte dammsugning någon lugn och stillsam sysselsättning... nej det är som vanligt allt eller inget som gäller... så jag blev helt enkelt så himla genomsvettig så att morgonrocken åkte av... och på den vägen är det... därför sitter jag nu helt naken på min yttertrappa och väntar på att golven ska torka... tur att jag bor mitt ute i skogen så att inte några grannar hade ringt polisen eller nåt... för där jag bor kan man sitta naken utomhus utan att störa någon.
.
Solen värmer min nakna kropp med sina varma och sköna strålar... det är gött att leva.

Kommentarer :

#1: maritha

Oj, vilken lyx att kunna och våga sitta ute helt naken. Grön av avund ;-D

Svar: Ja det är verkligen lyx att bo som jag gör...kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :