Forza...

... Italien!
.
Vilken underbar match... och helt rättvist så vann Italien... fotboll på hög nivå och ett helt underbart underhållningsvärde... det är en ren fröjd att vara fotbollsälskare en dag som idag... och detta trots att Sverige är utslagna sedan länge... fotboll är vackert.
.
 
Det var spännande trots att jag tyckte att Italien var mycket bättre än Tyskland.
.
Nu kan jag se fram emot en final på söndag mellan Spanien och Italien... och jag måste få lov att erkänna att jag håller på Italien i den matchen... kanske beror det på att tre av mina barn har italienskt blod i sina ådror... eller så beror det på att Zlatan spelar i italien... eller så beror det på att jag tycker om sättet som italien spelar fotboll på... skit samma egentligen... för en framgångssupporter... heja de som vinner... byxorna försvinner.

Kommentera inlägget här :