Jag kanske är...

... Guardiatrött?
.
Fick ju ett samtal från doktorn härom veckan... och han berättade för mig att jag trots alla mina mediciner inte var fri från min ständiga följeslagare... Guardiaparasiten... och jag blev lite tröttare direkt... vi kom överens om att eftersom jag ju fortfarande går upp i vikt och inte har så ont av min parasit så kunde vi låta saken bero tills vidare... kanske skulle den läka ut av sig själv.
.
Jag hade lite småont i magen för en vecka sedan... men det var inget som störde mig så mycket... vad jag däremot kan bli en smula orolig för är att jag drabbas av en otrolig trötthet lite till och från... och jag vet ju inte om det är för att jag håller på att bli gammal eller om det är en Guardiatrötthet... vilket ju i så fall hade varit väldigt goda nyheter... för skulle det bero på min ålder så kan jag ju knappast hoppas på en förbättring... så nu sitter jag här och hoppas att jag fortfarande har en parasit i min kropp som jag skulle kunna göra mig av med... och bli pigg som en mört på kuppen... fast å andra sidan så är ju inte denna parasiten så himla lätt att bli av med... jag har skickat in en ansökan om vräkning men inte fått något svar än.
.
Det är lite lurigt att veta vad som är normalt åldrande och vad som är en lurig inneboende.
.
 

Kommentera inlägget här :