Jag lyssnar på...

... John Guidetti.
.
Och jag njuter... detta är en av anledningarna till att jag älskar sommarprogramen i P1... här får jag ett tillfälle att höra på människors egna berättelser om dem själva... och idag så satte jag alltså på John Guidetti på väg hem från jobbet... han knockade mig direkt... och jag var fast... detta är radio när det är som bäst... radio och fotboll... samtidigt... Guidetti har fått ett nytt fan i mig... den killen gillar jag mycket, mycket mer än vad jag hade en aning om... har ni möjligheten... SR-play... njut.
.
Fotboll är hur vi än väljer att se det världens största sport... och Guidetti vill bli bäst i världen... fräckt.

Kommentarer :

#1: mimmi

Jag visste inte vem John Guidetti var och om fotboll vet jag inte heller något om..men jag njöt av varje stavelse & ton..att han kom från Haninge var också kul för det gör jag med..sommarpratarna en av sommarens höjdpunkter !

Svar: Visst är det ett helt fantastiskt program som låter oss se en helt annan sida av sommarpratarna än den vi läst i tidningarna...kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :