Sommaren...

... är här.
.
Kom just att tänka på att det är sommar just nu... någonting som jag faktiskt kan glömma bort när vädret ser ut som det gör just nu... så det är väl tur att det alldeles strax är dax för årets upplaga av "VågaVa go beach"... för då om inte förr så är det sommar... om lite mindre än två veckor hänger vi på stranden... i alla väder.
.
Har vi sagt att det är sommar på Tylösand så är det fan... sommar på riktigt.
.
Jag tycker att tiden bara flyger fram och hänger inte riktigt med i svängarna... kanske har det med min ålder att göra annars så är tiden ju helt ur led för så här snabbt har livet aldrig snurrat på... det är midsommar i helgen och sedan så gäller det väl att hålla i hatten när resten av sommaren blåser förbi... precis som vanligt så gäller det att ta vara på tiden... göra det bästa av varje dag och leva i nuet... och det är en gåva att få tillbringa några veckor på en strand som Tylösand... det har så otroligt många skepnader och är alltid värd ett besök... och idag är jag tacksam över att bara tanken på Tylösand fick mig att inse att det faktiskt redan är sommar... här och nu.

Kommentera inlägget här :