Nu blir det en bastu...

... innan kvällen går över i fotbollens tecken.
.
Även om liftarna fortfarande går i backarna så har jag dragit mig tillbaka till hotellet... efter att ha åkt bräda konstant i ett sträck från klockan 07.00 i morse så behöver jag vila upp mig lite innan fotbollen... och vad kan då vara bättre än att bada lite i hotellets swimingpool... basta och relalalaxa lite.
.
Den här killen tycker att friluftsliv är helt okej... avkopplande och balsam för själen.
.
Denna dagen var annars intressant på flera olika sätt... rent brädåkningsmässigt menar jag då... först så var det ju typ stenhårt i backen jämfört med gårdagen eftersom det hade frysit på... intressant... väldigt halt... och lite fladdrigt med min nya bräda... en sak som jag fick förklarat för mig lite senare på dagen av en snubbe som hade en exakt likadan bräda... han var för övrigt helt lyrisk och berättade för mig lite om hur den fungerade... att det verkligen är en bräda jag kan använda mig av för att utveckla min åkning... sen åkte vi och testade hoppen i skateparken... och jag fick några tips om hur jag ska bära mig åt när jag hoppar... jag gör inte så spektakulera hopp än... men jag hoppar ta mig fan.
.
Nej nu ropar bastun på mig... och sen är det snart dax för Zlatan... forza Milan!!!

Kommentera inlägget här :