Piller...

... och jag.
.
Jag vill väl inte kalla mig för en pillertrillare direkt... men de senaste månaderna så har jag ju tagit ett och annat piller som jag rekomenderats från min doktor... idag var det dax för självmedicinering... visserligen efter att ha varit i kontakt med min doktor som mycket väl kunde förstå varför jag ville peta i mig just de här pillerna... och som väl inte såg någon större fara i om jag gjorde det heller... men som givetvis inte kunde rekomendera det som doktor... kanske är det som så att svenska doktorer inte har som vana att rekomendera sina patienter att peta i sig piller som är inköpta i Thailand... om det beror på ursprunget eller att de helst själva vill skriva ut pillerna låter jag vara osagt... han skrev i alla fall ut några andra piller till mig utifall jag skulle få bajsproblem (typ lös i magen) på min semester som jag alldeles strax ska gå och hämta ut.
.
Nu har jag precis släng i mig alla dessa piller och hoppas att jag bli frisk... direkt.
.
Efter snart tre månader av sjukdom så kapitulerade jag... slängde i mig dessa piller från Thailand och håller just nu tummarna för att de ska funka... mina förhoppningar är väl inte så vidare höga måste jag väl erkänna... jag vågar väl knappt tro på att jag någonsin blir bättre... eller så är jag bara inställd på att det kommer att ta tid innan min kropp har läkt färdigt efter denna pärsen... för en pärs har det varit... och är... ja jävlar... det är nog trots allt just nu som jag växer och utvecklas så det knakar ;-).

Kommentera inlägget här :