Sängbloggande...

... är dagens melodi.
.
Skulle nästan lagt mig ännu tidigare med tanke på vad som händer i morgon bitti... för då har jag nämligen bestämt mig för att gå upp extra ultra tidigt för att kunna medverka på "morgonski med frukost"... redan klockan 07.00 startas det upp en lift för att ta oss som betalt en extra peng upp i backarna... efter den första liften glider vi vidare till de svarta nypreparerade pisterna där vi också har en frukost att vänta... sen får vi några timmar för oss själv i backarna innan liftarna öppnar för allmänheten.
.
Just nu ligger jag i min säng på hotellet och skriver en blogg på min mac.
.
Så nu ska jag bara skriva färdigt dessa rader för att få mig några timmars sömn innan äventyret fortsätter... min bräda och jag ska fortsätta att lära känna varandra och det ser jag fram emot... och först ut i backen i morgon bitti tilltalar mig... så till den milda grad att jag tänker gå upp helt sinnesjukt tidigt för den upplevelsen... så... god natt på er allihop.
.
Ja just det ja... i morgon är det Zlatan om ni mot förmodan skulle ha glömt bort det... det har inte jag... och naturligtvis har vi redan bokat bord på haket här på hotellet.

Kommentera inlägget här :