Kunskap till praktik...

... Är ett nationellt projekt.
.
Just i detta nu så sitter jag på en utbildning som jag redan förra året har utbildat mig på... Och helt ärligt så är väl mitt intresse för själva utbildningen si så där... Eftersom jag ju väljer att blogga istället... Min uppgift här idag är att företräda brukarrådet lite senare idag... För i dagens Sverige och i vårt lands missbrukspolitik har kommit på att brukarperspektivet kan vara något att ta i beaktande... Vilket jag tycker är ganska klokt... Det kan ju vara bra att kolla med han som sitter i rullstolen om rullatolsrampen funkar i praktiken.
.
Så nu ska vi som har erfarenhet av missbruksvården försöka göra vår röst hörd... Vilket i Hallands län innebär att vi ska göra vårt bästa för att ALLA som söker hjälp ska få en möjlighet att åtminstone tända av på en avgiftning... Vilket INTE är fallet idag.
.

Kommentera inlägget här :