Lite besviken...

... blev jag allt.
.
Hade ju sett fram emot att få prova min egen vinga denna helgen... men där fick jag tji... eftersom jag har gett mig den på att göra saker och ting på rätt sätt denna gång så är jag fortfarande beroende av instruktörerna... och först så blev hangkursen inställd... och nu så blev även grundkursen inställd eftersom det inte var tillräckligt många som kunde haka på... suck... det blev till att plocka av vingen från bilen och hålla tummarna för att det blir flygning nästa helg istället.
.
Jag får ge mig till tåls ytterliggare ett litet tag innan jag får flyga fritt som fåglarna.
.
Men jag skulle ljuga om jag inte erkände att jag blev lite besviken nyss när jag fick beskedet på att det inte skulle bli någon flygning denna helgen heller... för jag hade verkligen ställt in mig på att få flyga min egen vinge i morgon... och den låg ju redan på mitt takräcke... så visst... klart att jag blev besviken... Kristi flygare helgen var ju mitt stora mål... då hade jag planerat att flyga hang på Hammars backar... och den drömmen är flera år gammal... men jag vet också att min dröm kommer att gå i uppfyllelse... kanske inte när jag vill... men det spelar ju inte så stor roll... huvudsaken är att jag fortfarande känner stor tillit till att mina drömmar faktiskt går i uppfyllelse... kanske ville flyggudarna att jag skulle träna lite mer på mitt tålamod.

Kommentera inlägget här :