Det är mycket Bali...

... mellan mina öron nu.
.
Internet är fantastiskt... och jag har surfat runt en hel del på sidor som handlar om Bali de senaste dagarna... det är ju inte så konstigt eftersom jag ju är på väg dit en månad över jul och nyår... och jag har redan lärt mig att jag kommer att åka dit under den värsta regnperioden... bara det låter ju spännande... och någonstans på nätet läste jag om kraftiga monsunregn på eftermiddagarna... låter lite som årets tylösandsommar... fast varmare.
.
Jag tror nog att det kommer att bli en och annan dag med sol och bad på stranden också.
.
Vidare så har jag förstått att det finns en riktigt turistfälla... Kuta... ett partyställe med massor av turister och allt som hör till ett semesterställe av den typen... men jag har samtidigt också läst om att det finns så himla mycket mer att uppleva och jag tänker nog ta en liten tripp till Giliöarna och tillbringa lite tid där... mycket mer har jag inte hunnit planera än... mer än att jag vill prova på att surfa... och att jag tänker gå på ett NA-möte så fort som möjlig.

Kommentera inlägget här :