Kärlek...

... är fint.
.
Jag har idag förmågan att kunna känna kärlek till livet med allt vad det innebär... och för mig är det gigantiskt... jag är en kille som levt en alltför stor del av mitt liv i rädsla... rädd för att bli övergiven... rädd för att inte duga som den jag är... rädd för det mesta faktiskt... och det är ingen skön känsla att gå omkring och känna på dag ut och dag in... det kan jag lova er... fast å andra sidan så kanske jag inte riktigt fattat hur himla underbart det är att kunna känna kärlek till livet om jag inte upplevt den totala motsatsen.
.
Kärlek är vackert och det känns bra att veta att kärleken finns.
.
Vi hade avslutning på mobiliseringskursen idag... och det var så himla vackert att sitta och lyssna när ordet gick runt bland klasskompisarna... för det fanns en gemensam nämnare... och det var kärlek... det är stort tycker jag... att vi på sex korta veckor har lyckats komma varandra så nära att kärlek är det bästa ordet för att beskriva vår klass... underbart... och jävligt vackert. 

Kommentera inlägget här :