Mitt hus är...

... STORT.
.
Nu har jag sprungit runt i några timmar med min dammsugare och en skurhink... plockat och fejat... lyckats få till ett rent badrum... städat min TV-hörna och kök... dammsugit och skurat golven i nästan hela huset... och fan... jag har ett STORT hus... det känns lite som om jag är nöjd nu... jag har en tvätt på gång i min tvättmaskin som ska hängas upp... och kanske byter jag sängkläder nu när jag ändå är igång och slänger in en tvätt till... men sen får det fan vara bra för idag... nu räcker det... jag skulle kunna ge mig själv en klapp på axeln och sätta mig i TV-soffan utan dåligt samvete... men... jag har en grej kvar på min "just do it" lista... och det är att beställa en biljett till Bali... sen blir det TV-soffan... tror jag.
.
Ett stort hus är skönt att bo i... men det finns en nackdel... massor av kvadratmeter att städa.

Kommentera inlägget här :