Så mycket bättre...

... och Zlatan.
.
Just nu så sitter jag och kollar på Zlatan när hans PSG spelat match... det är halvlek nu och ställingen är 0-0 i en rätt tråkig match än så länge... Zlatan har haft ett bra läge men han missade... jaja... nu börjar andra halvlek och jag får väl slita mig från datorn... men det jag ville skriva  om var ett program som kommer lite senare i kväll... nämligen... "Så mycket bättre"... mitt absoluta favoritprogram... och redan nu så vet jag att jag kommer att bli berörd... för det har jag blivit vid varje gång jag sett på det programmet... och då snackar jag om att jag blir riktigt ordentligt berörd... gråter och skrattar om varannat.
.
Idag är det Olle Ljungströms tur att berätta lite om sig själv och få sina låtar spelade av de andra artisterna.
.
Jag vet inte vad det är som berör mig så mycket... kanske är det kombinationen av musik och det lite mer personliga... hur uppriktigt rörda de olika artisterna är av varandras tolkningar av deras låtar... och egentligen så spelar det väl inte så stor roll... det är i alla fall skönt att vara nära mina känslor... vilket jag ju är när nu när jag kollar på Zlatan också... men på ett lite annat sätt... fan... nu släppte PSG in ett mål och ligger under... forza Zlatan.

Kommentera inlägget här :