Talardag...

... i Kalmar.
.
I morgon klockan 11.00 så ska jag tala på en talardag i Kalmar... och jag skulle kanske ha kunnat förbereda mig mer... fast å andra sidan så har jag faktiskt en liten plan som jag hoppas ska funka... men det finns naturligtvis inga garantier... det kan ha varit ett litet trix som jag kommit på för att lura mig själv... ett trix som jag först tyckte var ett genidrag... men som precis lika gärna kan ha varit ren och skär... lathet... fast... å andra sidan så tycker jag faktiskt fortfarande att min idé är riktigt bra... och jag har lite olika allternativ att välja mellan.
.
Jag har tagit med mig lite anteckningar så att jag kan hålla tråden när jag ska tala på talardagen.
.
Helt ärligt så har jag inte en blekaste om vad jag kommer att tala om i morgon... men jag har i alla fall ett tema... "back to basic"... och hur svårt kan det vara... egentligen... jag behöver ju bara prata om det som funkat för mig genom alla dessa år... de enkla grejerna... som att när jag inte plockar upp den där första... så är jag fortfarande drogfri.

Kommentera inlägget här :