Vilka fantastiska människor...

... det finns.
.
Livet är ju bara för bra för att vara sant... idag så skulle jag träffa några tjejer från högskolan i Halmstad för att snacka lite om ett skolarbete som de höll på med... det blev inte så mycket pratat om skolarbetet... men en väldig massa om allt möjligt annat... och en av dessa saker var... hör och häpna... Bali... för livet ville att jag skulle springa på inte bara en av mina väldigt goda vänner utan även två fantastiska tjejer som av en händelse hade varit på Bali... som kunde tipsa mig om lite av varje på denna ö... livet är sannerligen helt fantastiskt... sedan jag bestämde mig för att åka till Bali så känns det som om nästan alla jag träffar har någonting att erbjuda mig när det gäller min resa dit... och konstigt nog så är jag knappt förvånad... för sen jag tog ett beslut om att 99,8 % av mänsligheten är genuint god och kärleksfull så har mitt liv sett ut så här... jag är omgiven av helt fantastiska och kärleksfulla människor... de finns överallt... det enda jag behövde göra var att lyfta på huvudet och öppna ögonen.
.
Livet är fantastiskt... om jag bara tar mig tid att titta mig omkring så kommer jag att upptäcka det.
 

Kommentarer :

#1: Frida

jätte härligt att träffas, bara att höra av dig om du undrar nått mer om den underbara ön i öst!

Svar: Jag tackar... fan vad skoj det var att snacka med er... ni är grymma ;-).
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :