Zlatanist,,,

... javisst.
.
Idag är det nära... jag får nästan bita mig i tungan... för visst hade det varit enkelt att plocka fram den gamla klychan... "Vad var det jag sa"... för jag har hela tiden trott på Zlatan... hela tiden... som den sanna Zlatanist som jag faktiskt är... och idag är det lika enkelt för mig som det måste vara svårt för de personer som fortfarande tycker att vi spelar bättre fotboll i landslaget utan Zlatan... och jag kan ju bara inte låta bli att undra lite vad det finns för argument att peta honom nu... nästan så att jag känner lite skadeglädje över de stackarna som lägger ner energi på att hata vår bästa fotbollsspelare genom tiderna.
.
Vilken världspelare vi har i vårt landslag... Zlatan är kungen... finns det någon kvar som inte fattar det?

Kommentera inlägget här :