FamFam...

... är namnet på vårt projekt.
.
Nu är det klart... vårt familjeprojekt där det är tänkt att nyinflyttade familjer tillsammans med etablerade familjer i vårt avlånga land ska få utbyta sina erfarenheter och kunskaper med varandra... ett integreringsprojekt värt namnet om ni frågar mig... och nu filar vi bara på hur vi på bästa sätt ska presentera projektet på måndag... det känns himla bra att vi har gjort ett väldigt bra arbete som ligger till grund för vår presentation... jag är väldigt glad över att ha fått vara med som en del av det arbetet... en del av ett kanongäng... och det är nästan med lite sorg som jag tänker på att vi snart är färdiga med projektet... jag skulle mer än gärna jobba vidare med dessa väldigt vackra och oerhört värdefulla människor.
.
FamFam... lägg det namnet på minnet... och kom ihåg var ni hörde det först.

Kommentarer :

#1: Amanda

Vilket arbete vi har gjort!! Helt underbart! Jag hoppas vi kan hålla kontakten efter denna tiden :) Kram

Svar: Ja vi är fan helt grymma... och jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta att hålla kontakten med varandra :-).
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :