I bilen...

... på väg till Tomelilla.
.
Efter en hel rad dagar då vi pendlat med tåget ner till vår skola så är det nu dax för att ta bilen ner till Tomelilla... vi i klassen ska tillbringa natten där nere... och det ska bli skoj... undrar lite när jag var på klassresa senast... det jag kommer ihåg mest när det gäller klassresor var väl... en resa i sjätte klass till tivoli i Köpenhamn... och att hela klassen köpte en slags sjömanshattar... jag tror inte att det är aktuellt denna gång... även om det väl inte hade gjort så mycket för mig... kanske skulle jag klä i hatt... istället för flint.
.
Det pratades lite om att vi kanske skulle köra någon form av yoga i kväll... sä jag har tagit med mina yogakläder.
.
I min bil ligger en yogamatta... för vi har en hel del yogafolk i klassen och det snackades lite om att köra ett pass i kväll... vilket hade varit skoj tycker jag... så jag har faktiskt packat ner lite av mina yogakläder i min packning... för jag tänker vara med om det blir yoga... så klart... jag känner mig vig som ett kylskåp så det vore ju helt på sin plats att mjuka upp mina stela leder lite... och det är ju alltid häftigt att göra någonting... tillsammans.

Kommentera inlägget här :