Jag överlevde...

... föreläsningen.
.
Gud vad nervös jag var... det var faktiskt riktigt länge sedan jag var så rädd sist... eller nja... nu ljög jag eftersom jag ju var livrädd när vi hade redovisningen i skolan i måndags... och det är ju inte så länge sedan... men i vilket fall som helst så var det ganska svårt att få med det jag ville på så kort tid... och jag kände ju inte direkt mindre stress av att hela konferensen blev en timme försenad redan från start... vädret i Molde ställer till det för flyget... och många av deltagarna var kraftigt försenade p.g.a. detta.
.
Det är väldigt mycket vinter i Molde just nu... ja väldigt mycket väder överhuvudtaget faktiskt.
.
Nu så är jag klar med min uppgift på konferensen... och tänker glida omkring och ta dagen lite som det kommer... har jag tur så kommer min föreläsning att ge ringar på vattnet men det får jag ta lite som det kommer... jag kommer i vilket fall som helst att träffa massor av människor... och det är ju alltid lika skoj.
.
Sen kommer jag väl också att få reda på vad de tyckte om min föreläsning... och än så länge så har jag bara fått positiva reaktioner... fast det kanske inte är så konstigt... om någon tyckte att det var kass så kommer väl den människan knappast fram till mig och berättar det... men... jag tror nog att det gick rätt så bra... det är tyvärr nog allt jag själv som är min största kritiker.
 

Kommentera inlägget här :