Morgonstund...

... har guld i mun.
.
Nu sitter jag här i vår frukostsal på vanrarhemmet och chillar med mina klasskompisar... det är en intressant och trevlig upplevelse att få vakna tillsammans med detta gänget... vi är väldigt trevliga och ödmjuka mot varandra och det känns väldigt respektfullt... det spelar ingen roll att vi tycker och tänker lite olika om saker och ting... vi vill liksom ändå typ samma sak... att människor ska ha rätt att ha ett drägligt liv... och kanske är det just därför som vi lyckas bygga en så fin gemenskap.
.
Det ska bli intressant att se vart denna vägen leder... jag känner ett väldigt stort hopp.
.
En fin gemenskap och ett gemensamt mål är väldigt hoppfullt... och jag både tror och hoppas att detta kommer att leda oss till någonting som jag kommer att vara stolt och glad över att vara en del av... så mycket kärlek kan ju bara inte försvinna till ingenting... så mycket kärlek ska vi ju ge bort... och på så sätt skapa en lite bättre värld för oss alla att leva i.

Kommentera inlägget här :