Nästan medvetslös...

... av trötthet.
.
Äntligen hemma efter en lång dag... och helt slut... det tar verkligen på krafterna att medverka i en framtidsverkstad... och de sista timmarna i Tomelilla så måste jag erkänna att jag hade väldigt svårt för att focusera på uppgiften... och även om vi kom fram till vad vi ville göra så var det helt omöjligt att konkritisera... eller ska jag säga precisera vårt blivande projekt... jag tror det berodde på att batterierna tog slut... för mig personligen så kändes det som en mindre härdsmälta mellan öronen.
.
Jag är helt övertygad om att vårt integreringsprojekt kommer att lyfta till oanade höjder när vi jobbat på det lite.
.
Eftersom vi inte lyckades komma fram till så himla mycket direkt när det gällde hur vi ska gå tillväga så kan det ju bara gå åt ett håll med vårt projekt... framåt... uppåt... allt som kan hända är att det blir bättre... och det är ju rätt bra tycker jag... jag känner stort hopp.

Kommentera inlägget här :