Slipsen...

... sitter på plats.
.
Jaha... jag är färdig för kvällens äventyr... kavaj och slips... skjorta... och ett gott humör... det är dax att dra sig bort mot platsen för kvällens äventyr... känner mig redan lite för varm i min kavaj men jag får väl stå ut ett litet tag till... lite senare är det säkert helt okej att slänga av sig kavajen... men skjortan lär jag behålla på... hur det går med slipsen får jag väl se... får jag en möjlighet att lägga den åt sidan så åker den nog fan av.
.
Den här klädslen är inte vanlig på den här killen... ändå har jag fuskat och tagit på ett par svarta jeans.

Kommentarer :

#1: maritha

Stiligt :) hoppas maten blev rätt intagen. Utifrån och in. ;)Och att den var god.

Svar: Den var helt fantastisk... och hela kvällen var kanon.
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :