Spännande...

... och lite skrämmande.
.
Nu är det examensdax... inför en panel med inbjudna gäster ska vi presentera våra projekt och det är naturligtvis lite spännande... och skrämmande på samma gång... personligen så måste jag erkänna att jag är betydligt nervösare idag än vad jag brukar vara när jag ska stå framför folk... och jag tror att det beror på att jag inte är ensam... utan en lagspelare... och då blir det ju en liten smula viktigare för mig... om jag är ensam och skulle göra bort mig så är det ju inte hela världen... men denna gången så känner jag att jag vill bidra med mitt bidrag till laget... och därför så känner jag att jag ställer lite högre krav på mig själv... vår grupp är helt enkelt värd att jag gör mitt allra bästa... och jag vill dra mitt strå till stacken.
.
Nu är det dax för oss att presentera vårt projekt inför en panel av experter som ska bedömma oss.
.
Nu sitter vi på plats i klassrummet... panelen sitter och väntar på det första framträndandet och vi har precis generalrepeterat... och det gick väl sådär... eller rättare sagt... kanon för ett dåligt genrep är ju det bästa man kan göra om man vill göra ett bra framträdande... eller hur... tjoho... nu kör vi. 
 

Kommentera inlägget här :