Vilken resa...

... det blev.
.
Inget blir ju riktigt som man tror att det ska bli... nu hade jag väl inte trott så himla mycket överhuvudtaget men detta var jag ändå inte riktigt beredd på... så visst är väl livet fantastiskt... och fyllt av överraskningar... att flyget var försenat var väl inte hela världen... men att vi inte ens kunde landa på flygplatsen i Molde p.g.a. att de inte hade hunnit skotta bort all snö på landningsbanan var jag inte beredd på... så vi fick cirkla runt ovanför Molde en extra halvtimme innan vi fick klartecken... och kunde efter en lite skakig inflygning landa mitt i ett intensivt hagelsnöväder... jag var faktiskt lite nervös måste jag erkänna... och det var jag nog inte ensam om... alla i planet satt knäpptysta när vi gick ner för landning.
.
Livet är fyllt av överraskningar och det är verkligen en gåva att få uppleva livet på livets villkor.
.
Efter att ha hämtat min resväska så försökte jag hitta min utlovade chafför... men det hade viss blivit nåt strul nu när planet var försenat så jag fick ta en taxi ner till hotellet där jag skulle sova... men tji fick jag... det fanns inget rum till mig och alla rum var upptagna... det löste sig naturligtvis ändå till slut... en ny taxiresa till värsta lyxhotellet där konferansen ska vara... incheckning... och nu sitter jag på ett väldigt fint hotellrum och bloggar innan jag om några minuter ska slänga mig i den breda dubbelsängen och sova min skönhetssömn.
.
Jag är trött... och jag älskar livet.
 

Kommentera inlägget här :