Dag 2...

på universitetet.
.
Vi kommer till skolan i god tid... och jag har inga problem med att hinna käka lite frukost, dricka kaffe och skriva en liten blogg... tyvärr så funker det ju inte för mig att blobba på tåget... synd för jag tycker ju att tåg är någonting speciellt och skulle mer än gärna vilja sitta där och skriva lite... idag så ska vi presentera oss... vi har en kvart på oss och jag har fortfarande inte en aning om hur jag vill presentera mig själv.
.
"En lite lätt flummig kille som gillar att flyga drake på stranden"... är det en bra beskrivning av mig själv?
.
Många nya människor... jag gillar det... spännande och intressant... vi människor är trots allt väldigt intressanta... så lika och ändå unika... mångfald som visar mig hur många val jag har att välja på när jag väljer att leva mitt eget liv... tur att jag har förmågan att vara fler personer i ett... för ibland så vill jag fan inte välja bort det ena för det andra... livet är en underbar resa... och jag fullkommloigt älskar denna resan.
 

Kommentera inlägget här :