Direkt från...

RSK-mötet.
.
Just nu är det val... och en medlem läser upp serviceresumèer för de som ska väljas... och jag önskar att jag hade haft en större förmåga att lyssna uppmärksamt... men nä... nu börjar jag bli trött på alla ord och skriver här istället... är det att ta ansvar... kanske inte... men just nu så vet jag hur jag ska rösta och bara väntar på att få lägga min röst... och det kanske är mänskligt... eller så är jag bara lite lätt dampig just nu.
.
Just nu så skrev jag ett ja på en papperslapp... samtidigt som jag bloggar här... simultanförmågan är grym.
.
Helt ärligt så är det inte så hemskt som det låter... jag är faktiskt fullt medvetan om vad som händer runt omkring mig och ni som valt mig till RKM behöver inte vara ett endaste dugg oroliga... jag sköter mitt uppdrag efter bästa förmåga och jag är faktiskt helt nöjd med hur jag utför mitt uppdrag.

Kommentera inlägget här :