En hade säkert räckt...

.men jag tog ändå två.
.
Ipren 400mg... som en sann beroende så räckte inte det för mig... visserligen så har jag lärt mig att en tablett är tillräckligt... men det struntar jag i... jag tar två för säkerhets skull... sitter och väntar på att det ska funka och blir förbannad och besviken när jag efter flera minuter fortfarande är sjuk.
.
Nu börjar jag bli trött på att utforska livet som sjuk... och vill vara frisk igen... helst igår... jag är ju en beroende.
.
Helt ärligt så börjar jag bli en smula orolig... jag är inte så van vid att vara sjuk men ska man inte bli bättre efter ett tag... här hos mig och min sjukdom så verkar det vara lite tvärtom... jag blir typ sämre och sämre hela tiden... och nu börjar jag noja mig för att jag fått någon ny skum sjukdom... helt matt... feber... ingen aptit och ont i hela kroppen... jag börjar tröttna nu.

Kommentarer :

#1: Gabriella.

Kram.....det blir säkert bättre snart.

Svar: Ja de får jag verkligen hoppas... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :