En nära döden upplevelse...

... går jag igenom nu.
.
Jag är kille... och jag är förkyld... behöver jag säga mer?
.
Efter ett besök på UAE och en lunch på RIA så tog jag ett beslut om att åka hem... jag är ju sjuk... och är man sjuk så ska man inte jobba... grejen är bara att jag inte riktigt har tid att vara sjuk just nu... har ju lite grejer att fixa innan vi börjar skolan i nästa vecka... men... det kändes ändå helt rätt att strunta i mina "måsten" och lyssna på min kropp... för jag är ju som jag skrev en kille... och förkyld... vilket ju som alla killar förstår är samma sak som en nära döden upplevelse... varken mer eller mindre.
.
Det gäller att hålla balansen i livet... och lyssna på våra kroppar... är man sjuk så är man... sjuk.
.
Frossa... feber... hosta och ont i halsen... jaja... det kunde ha varit värre... eller???

Kommentarer :

#1: Lakritsdraken

*Krya-på-dig-kramar*

Svar: Tack...
kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :