Guardia-parasiten...

... och jag.
.
Vilken jävla följetong det börjar bli nu... Doktorn ringde till mig lite tidigare idag och berättade för mig det jag nog redan visste... nämligen att jag fortfarande går omkring och bär på en inneboende... och han delgav mig sina funderingar kring detta faktum... föga förvånande så tillhörde nog jag ett av de mest svårbehandlade fallen... men... och det gillade jag... att det fanns ett men alltså... jag var inte ensam om att vara extra svårbehandlad när det gällde denna ovanligt elaka parasit... och när han hade pratat med sina kollegor så fanns det tydligen något special, special medel som kunde framställas vid en speciell beställning på ett enskilt apotek... han lovade att återkomma med mer information efter att ha snackat med dessa doktorer ännu en gång... en av dem hade tydligen föreslagit att man skulle ta prov i min brunn... han misstänkte att mitt avloppsvatten hade letat sig till min brunn och att det var därför som jag inte blev kvitt parasiten... jag förklarade att den risken var i det närmaste helt obefintlig och att han gärna kunde skicka sin special, special medicin så fort som möjligt istället.
.
Guardia-parasiten suger...
.
Det är lite skillnad på mina symtom nu mot hur de var i vintras... inte alls lika jobbigt... känner av det lite grann på morgonen innan jag får något i magen... går inte ner i vikt längre... och sitter inte på toaletten hela tiden... hur det är med orken vet jag faktiskt inte... jag förstår att min parasit tar på mina krafter men eftersom jag burit omkring på den så länge nu så har ju mitt allmäntillstånd blivit min vardag... det ska bli mycket intressant att se om jag får lite extra energi när jag blir kvitt min parasit... för visst kommer väl doktorn att lyckas bota mig denna gång... jag kommer inte att nöja mig med mindre... nu vill jag bli frisk från min Guardia-parasit.

Kommentarer :

#1: destockhine

If you'd prefer every data processing with the perfectly worth, consider your mates. destockhine http://www.b77.fr/

skriven
#2: destockchine

If you need to a fantastic accounting in the worthwhile, count number the children. destockchine http://www.b77.fr/lunettes-c-22.html/

skriven
#3: destockchine

An absolute buddy is a that overlooks your main setbacks along with tolerates your main successes. destockchine http://www.b77.fr/autres-c-25.html/

skriven
#4: marqueBon

Solidarity relates to the goldthread who scarves the Black Maria pores and skin planet. marqueBon http://www.g33.fr/

skriven
#5: casquette unkut

A real buddy very likely are not an acquaintance, though an acquaintance have invariably been each buddy. casquette unkut http://www.b66.fr/

skriven

Kommentera inlägget här :