Många...

... vänner.
.
Att gå på en talardag innebär för mig att jag träffar massor av fina vänner... grejen är bara att det kan nästan bli lite stressigt att träffa alla på en gång... jag personligen får i alla fall lite svårt för att hinna med att prata med mina vänner eftersom det är så många att prata med... samtidigt... och då kan känna mig en liten smula otillräcklig... det blir liksom inte riktigt tid till ett riktigt samtal... lugn och ro och endagarskonvent samtidigt funkar inte för mig... intensivt är mer ordet och känslan som jag vill beskriva själva upplevelsen med.
.
Det kan bli en ganska intensiv upplevelse när många vänner samlas samtidigt.
.
I början när jag gick på konvent så var jag nog mest rädd... kände mig lite utanför och inbillade mig att alla kände varandra... sedan övergick detta i eufori när jag fattade att jag var en av alla... nu känner jag mig en smula otillräcklig för att jag inte hinner att prata med alla mina vänner... kanske håller jag på att bli gammal. 
 

Kommentera inlägget här :