Brukarråd...

... är bra grejer.
.
Om en lite dryg timme så kommer jag att befinna mig i Falkenberg för att medverka i ett brukarråd... och för er som inte vet vad ett brukarråd är för något så kan jag väl säga som så att det är alla vi som har praktiska  erfarenheten av någonting... och i detta fallet så handlar det mest om missbruk... vilket ju jag har lärt mig väldigt mycket om i mitt liv... min praktiska utbildning var väldigt lång... och för er som inte riktigt bestämt er för vad ni vill göra med era liv så kan jag väl säga så här... den utbildningen är inget att ha... den är fan helt livsfarlig... de flesta av mina kurskamrater dog.
.
Det är därför jag är med i ett brukarråd... för att få andra som valt samma "utbildning" att hoppa av och göra något annat i stället... typ leva ett liv som man kan njuta av.
.
Som drogfri så finns det möjligheter att göra precis vad som helst av livet... det är frihet.

Kommentera inlägget här :