Ett svin...

... i frysen.
.
Nu har jag minsann varit ute på ett slaktaräventyr... och även om jag nu inte är så himla bra på det där med att stycka vildsvin så ligger det nu ett svin i min frys... i lagom portionsdelar... vad som är vad och allt sånt där vet jag inte så mycket om men det ska nog lösa sig ändå... vissa bitar har ben och andra var bara kött... och de har jag lagt för sig... sedan lyckades jag lista ut att det fanns en flästfilé... och av bara farten så hittade jag även revben och kotletter... så lite koll hade jag allt ändå.
.
Nu ska jag bara lära mig att laga till allt kött jag har i frysen.

Kommentarer :

#1: Anonym

Det är simpelt :-)
Finns finfina recept på vilt
Sök bara på Google :-) Lycka till!
Btw finns inget godare!

Svar: En spännande matresa har precis tagit sin början ;-)
kram
peter

skriven
#2: Anonym

Bonnie skulle det stå ;-)

Svar: kram på dig Bonnie
peter

skriven

Kommentera inlägget här :