Föreläsning...

... igen.
.
Första föreläsningen i år... Tullen i Malmö... och jag känner mig laddad... ja faktiskt... ser riktigt fram emot att få stå framför ett gäng intresserade människor och prata om känslor och andra mänskligliga saker... det är skönt att vara igång igen... och lite spännande... vad kommer att hoppa ur min mun denna gången... det har ju och håller på att hända saker med mig... Bali-resan öppnade upp portar som jag försöker att hålla öppna och jag har ju t.o.m. börjat gå hos en terapeft... kanske kommer jag att prata lite om att "flytta hem"... vilket är ett av mina "nya" projekt... ja vem vet vad jag kommer att prata om... inte jag i alla fall.
.
Denna föreläsningen kommer nog inte att handla så mycket om Zlatan utan mer om mig själv.
.
Jag har mitt manus och kommer naturligtvis att hålla mig till det... men det är i mina "utsvävningar" som jag själv brukar få rreda på var jag befinner mig i mitt eget liv... och det är ju alltid lika spännande.

Kommentera inlägget här :