Hade ett lååååångt samtal...

... med min sponsor idag.
.
Det är fantastiskt att ha tillgång till en sponsor... och idag är jag väldigt glad över att jag lyckats bygga upp en fungerande relation med min "världens bästa" sponsor (har man inte världens bästa sponsor så tycker jag att man ska byta sponsor)... för det kommer dagar då det är himla bra att ha denna kontakt... och idag var en sådan dag... kanske inte så konstigt eftersom jag är inne i en period då jag går igenom en hel del processer... min kloka sponsor är inte ett endaste dugg förvånad eftersom han bara har väntat på det jag går igenom just nu...  det berättade han för mig idag... och han tycker att jag ska vara stolt över mig själv... att jag faktiskt tar mig tid till att stanna upp och vänta in mig själv lite då och då... det kan komma en och annan tår... och en väldig massa känslor på en och samma gång... ibland blir jag lite rädd för dem... och det är då det är så himla skönt att ha en sponsor att snacka med... en kille som känner mig och bara vill mitt bästa.
.
Vi behöver nog alla lite vägledning genom livet lite då och då... det tror i alla fall jag.
.
 

Kommentarer :

#1: Birgitta

Kram.........

Svar: tack...
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :