Helt slut...

... i kolan.
.
Dödstrött efter en heldag i service... det tar på krafterna att engagera sig... och även om vi inte anstränger oss fysiskt så är jag just nu tröttare än trött... och då mest mellan mina öron faktiskt... men... det är det värt... en dag i service ger mig samtidigt energi... för jag vill verkligen engagera mig i saker som är bra för oss som väljer att leva ett drogfritt liv... och ingenting funkar av sig själv... inte ens NA.
.
Det kommer att bli ett Gullbrannakonvent även detta år... tack vare att några vill göra service.
.
Jag är jättetacksam över att det fanns människor som gjorde den servicen som hjälpte mig att hitta till ett drogfritt liv... ett liv bättre än vad jag någonsin kunde drömma om... tacka fan att jag vill ge tillbaka det som så frikostigt givits till mig... därför gör jag service. 

Kommentera inlägget här :