Jag vaknade...

... i ett vinterland.
.
Nästan så att jag blev lite orolig först... skulle jag kunna ta mig hemifrån nu på morgonen... men visst... även om det har snöat rätt mycket inatt så har jag ju vinterdäck på bilen och det ska nog inte vara några som helst problem att ta sig ut till "stora vägen" för mig... och jag slipper sitta och vänta på att min bonde ska komma och skotta vägen hos mig... vilket ibland kan dröja några timmar eller i värsta fall någon dag.
.
Det känns alltid som en stor befrielse när bonden kommer förbi och plogar vägen in till mitt hus.
.
Idag så är jag på väg till Ljungby för en spännande dag... inte bara det att vi ska ha ett styrelsemöte där vi ska planera lite inför VågaVa:s framtid...då är jag nog mer spänd inför det faktum att jag idag ska besöka en terapeft för min egen del... för efter snart 15 års drogfrihet så kanske det är dax att rota lite djupare i mig själv... och då behöver jag hjälp av ett proffs... och vad det innebär har jag inte den blekaste aning om... men att det är bra för mig är jag helt övertygad om... för visst finns det lite vägar som behöver skottas mellan mina öron också... vägar ner till mitt känsloliv.

Kommentera inlägget här :