Extra tidigt...

... sitter jag i min bil idag.
.
Jag har inget fungerande dass... och då är det inte så skoj att vakna på morgonen... så jag gick upp lite tidigare än jag brukar och bestämde mig för att åka direkt in till stan... några snabba rader här och en kopp kaffe först bara... klockan ringer om 10 minuter men jag har varit vaken rätt länge redan... vaknade och kunde inte somna om... en hel härva med tankar mellan öronen som behövde redas ut så det var lögn att somna om... fast å andra sidan så känns det inte riktigt lika rörigt mellan öronen längre... jag har både en vardag och en peter i vinterlandet att ta hand om... så det behövs lite stuktur i mitt liv för att få det att fungera.
.
Detta är nu inte min kompis rörläggaren utan en annan skön kille från ett tempel på Bali.
.
En av sakerna som jag har tagit tag i är att jag pratat och bestämt med en rörläggare jag känner... att ha ett fungerande avlopp är ta mig fan en förutsättning för att både peter och vardagen ska fungera... och han skulle höra av sig i eftermiddag sen får vi väl se hur det går med avloppet hemma i Brännebassalt... jag hållar alla tummar som jag har.

Kommentarer :

#1: Gabriella.

Hjälper till med mina tummar också då :) Kramen.

Svar: tack... men det gick så där... vi gör ett nytt försök i morgon.
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :