Hoppsan...

... nu skiner solen.
.
vaknade upp och tittade ut genom fönstret... Och minsann... Det ser ut som om jag får en dag på stranden här i Sanur... Ett tillfälle att bättra på min alltmer bleknande solbränna ... Fast jag så klart är solbränd efter denna tid i paradiset redan Så vill jag ju så klart bli ännu brunare... Fåfängan när det gäller min hudfärg är ju total... Mycket vill ha mer... Och efter några dagars regnande så är lyckan över att känna solen bränna stor... Så nu blir det lite sol och bad för mig.
.
kanske hinner jag ändå åka och rena min karma innan jag drar iväg på mötet ikväll... Jag får se... Tar det som det kommer... En annan sak som jag gillade här var fotmassagen jag fick igår... Börjar faktiskt tycka om när folk tar på mig... Och för mig är det jättestort... Är nog fortfarande rätt skadad när det gäller just den biten... Men samtidigt så känns det himla skönt att fortfarande kunna utvecklas... Och är det någonting som jag lärt mig på denna resan så är det att jag har en fantastisk sponsor som jag behöver använda mig av MYCKET mer... för den peter som jag har fått den stora glädjen över att ha träffat här nere behöver hjälp för att kunna växa... Och tro mig när jag säger att jag känner hopp... Hopp om mig själv och hopp om att allt kommer att bli bra... Det enda jag behöver göra är att jobba järnet med mig själv och ta emot den hjälp som finns omkring mig... För hjälp finns att få... Men jobbet måste göras... Och det finns ingen genväg... Fan... Jag har mitt eget liv i mina egna händer.
 

Kommentera inlägget här :