NA-möte...

... På Bali. . Att gå på möte i andra länder känns ju alltid lite speciellt... Och Bali var verkligen inget undantag... Jag blev upphämtad av ett hur roligt par som helst innan mötet... De hade skjutsat mig hem från förra mötet och då bestämde vi att de skulle plocka upp mig innan detta möte... Jag måste säga att jag blev imponerad av killens körning... Det är fan inte lätt att köra bil på Bali... Jag hade inte ens försökt om jag blivit ombedd... Tack men nej tack. . Mötet hade flyttat till nya lokaler så det var lite häftigt att vara på det första mötet i den nya lokalen ... Snackade lite med en amerikansk snubbe som gjorde en massa service på Bali och som själv hade blivit drogfri på Bali för 10 år sedan... Han bodde här sedan måååånga år... Och det är ju alltid skoj att lyssna på någons story. . Sen kom mötesledaren fram till mig och frågade mig om jag ville välja tema och inleda mötet med att dela... Och ni vet... I NA säger vi... Ja. . Jag valde "masker" som tema och det var ett mycket bra val... Det blev ett riktigt kanonmöte... Det enda som kändes en smula konstigt var att jag hela tiden skulle peka ut vilka som skulle dela ... Men jag tog seden som den var och fick uppleva någonting nytt igen. . Färden hem gick via Denpasar (den stora staden på Bali) och den lokala guldmarknaden... Och i det underbara sällskapet blandades allvar och skoj på ett fint och kärleksfullt sätt... En och annan sång lyckades det också sjungas i bilen... Och det var högt i tak... Summa summarium... NA-mötet var en höjdare.... Så klart.

Kommentera inlägget här :