Röksugen...

... blir jag lite från och till.
.
Inget nytt under solen... även på denna runda som en rökfri rökare infinner sig mina röksug... och om jag ska vara riktigt ärlig så är jag nog en liten smula oftare röksugen nu efter att jag tagit ett återfall på ciggen... inte så att det stör mig alltför mycket men ändå... skillnaden är markant... mitt återfall på ciggen triggar mina röksug... jag är betydligt oftare röksugen nu än vad jag var för några veckor sedan.
.
Det var onekligen en väldigt intressant upplevelse att välja att bli en aktiv rökare för ett litet tag.
.
Jag lärde mig en hel del av detta "återfall" på mina cigg... dels att jag är fullständigt maktlös inför mitt eget rökande... jag har inte en chans att kontrollera mitt intag av cigg... jag kan bara välja om jag vill röka eller om jag vill vara rökfri... det är allt eller inget som gäller... och det är ju tur att jag fattar att jag har ett val... ja tack eller nej tack.

Kommentera inlägget här :