Shit...

... happens.
.
Ibland blir inte saker och ting riktigt som man vill... shit happens helt enkelt... det kan vara ett stopp i avloppet... det kan vara vad fan som helst... och det händer att jag har en liten smula svårt för att acceptera verkligheten som den är... jag har inget dass just nu... vårt försök att rensa mitt avlopp gick åt helvete... det blev inte riktigt som jag ville... jag vill att allt ska funka... alltid... men ibland så har nog Gud en liten annan plan... kanske vill han/hon/det att jag ska ta ett kliv åt sidan för att begrunda min egen verklighet lite från sidan om... och reflektera lite över hur det egentligen känns att vara skitnödig och inte ha ett fungerande dass.
.
Jaha... livet på livets villkor upphör aldrig att förvåna mig... ännu en gång fick jag be om hjälp.

.
En sak vet jag i alla fall... och det är att jag ännu en gång fick be om hjälp... så imorgon kommer det en rörläggare och hjälper mig med det jag inte klarade av själv... för hjälp... det behöver jag... ofta.

Kommentera inlägget här :