Sista veckan...

... på Tylösand.
.
Vipps så hade det gått 4 veckor... tiden går himla fort när man hänger på stranden en sommar och nu är det bara en vecka kvar på "VågaVa go beach 2013"... och som vanligt har jag blandade känslor inför detta... en sida i mig vill ju att detta ska fortsätta i all oändlighet... och en sida i mig tycker att nu får det vara bra och känner en viss stolthet över att vi lyckats leverera vad vi förutsatt oss i år igen (även om det fortfarande är en vecka kvar så tror jag nog allt att vi kommer att fixa det)... och det är ju helt fantastiskt egentligen... att vi år efter år faktiskt håller vad vi lovar... det ger mig en skön känsla av tillit... oss kan man lita på.
.
En vecka till har ni chansen att hänga med oss på stranden i Tylösand.
.
Tillit är en gudagåva... i alla fall för många av oss som levt ett liv där man inte har kunnat lita på någon... där allt bara gått ut på att skaffa sig egna fördelar och se till att man inte blivit blåst av sina bästa vänner... för så är det ju... drogerna förvandlar oss till varelser som inte drar oss för att lura vår bästa vän... och då är det ju inte så himla lätt att känna tillit.
 

Kommentera inlägget här :