Vackert väder...

... är skoj.
.
Om man hänger på en sandstrand i flera veckor i rad så är vackert väder... skoj... inte bara för att det kommer ner massor av trevliga människor och hälsar på oss... inget som händer en regning dag kan jag lova er... vackert väder är också de dagarna då jag kan ligga ner på en filt och bara lyssna till det somriga bruset som bara kan upplevas på en badstrand... ett ljud som är väldigt lätt att slummra till av... nästan lite fartligt för en solig vacker dag på stranden så är det inte så bra att somna i solen... ajajaj.
.
Idag så har vi varit på stranden i två veckor... och vi ska tillbinga ytterliggare tre veckor där.
.
Det är himla skönt att få några vackra dagar på stranden av många anledningar... och det är inte utan att man njuter lite extra när man även tillbringat de regniga dagarna på samma strand... samma ställe men det känns nästan som om jag pratar om två helt olika planeter... för Tylösand är så skiftande... lite flippat egentligen när man tänker på at det ju bara är sand och vatten... vill man uppleva hur mycket vädret får upplevelsen att skifta så är det nog ett av de bästa ställna som jag varit på... men men... idag så skiner solen och jag är strax på väg till en väldigt, väldigt somrig sommarupplevelse.
 

Kommentera inlägget här :