Yoga...

... på stranden.
.
Vi fick en helt lysande start på stranden igår... efter en lite mulen morgon så klarnade det upp allt mer framåt dagen och blev en så där skönt sommrig dag som man kan uppleva på Tylösand... riktigt skönt... och det blev yoga också... visserligen så droppade några av men till slut så läg jag och en god vän till mig raklånga i sanden och andades ut efter ett fint pass... och jag måste erkänna att det kändes också riktigt skönt.
.
En mulen dag på stranden är verkligen inget att fly från... tvärtom... det ÄR sinnesro.
.
Idag så fortsätter äventyret på stranden... jag kommer att hålla yoga klockan 10.30... oavsett väder och oavsett om jag så ska köra ensam... det handlar lite om principer för mig... har vi sagt att vi ska vara på stranden i ALLA väder så är vi det... och eftersom jag lovat att köra yoga... ja då får jag väl göra det... och samtigt så är den principen till hjälp för mig själv... för som vanligt så vill ju jag egentligen aldrig köra ett yogapass... men efteråt... då bara älskar jag det.
 

Kommentera inlägget här :