Ännu en dag...

... i service.
.
Så sitter vi då här igen... ett helt gäng servicevilliga tjänare... med ett enda syfte... nämligen att föra budskapet vidare till den beroende som fortfarande lider... detta är ett väldigt enkelt program för måste jag erkänna ibland väldigt komplicerade personer... i alla fall om jag tänker på mig själv... det händer lite från och till att jag "glömmer bort" det enkla och krånglar till min egen tillvaro så att jag själv kan bli rädd... och när jag skriver rädd så menar jag verkligen rädd... mellan mina öron har jag nämligen en förmåga att tappa ALL kontakt med verkligheten... livet på livets villkor tenderar att bli rätt komplicerad vid dessa tillfälle.
.
För mig är det viktigt att komma ihåg VARFÖR jag gör service... 
.
Att påminna mig om varför jag gör service är en gåva för mig rent privat... det får mig att släppa min självcentrering... och se att det finns någonting utanför mina egna öron... någonting betydligt större än jag själv... nämligen livet... på 

Kommentera inlägget här :