Att älska...

... är gratis.
.
Kärlek är en värdefull gåva... och om ni frågar mig så tycker jag att vi ska vara rädda om kärleken... och tänka efter lite på vad det innebär i våra egna liv... jag väljer at göra det enkelt... för jag tror inte att kärleken mår så himla bra av att krånglas till... enligt mig så vill kärleken alltid vara fri... och det bästa sättet att känna kärlek är att ge bort den... om och om igen... då växer kärleken... att hålla fast och försöka samla på sig kärlek funkar helt enkelt inte... för då kan kärleken förvandlas till rädsla... och rädd vill jag inte vara längre.
.
Glöm inte bort att berätta för dem ni älskar att ni gör det... älskar dem alltså.
.
Idag så har jag människor runt omkring mig som jag älskar... och jag njuter av det... det får mig att känna mig rikare än rik... vacker och värdefull... och... inse att jag är väldigt, väldigt lyckligt lottad som kan känna... kärlek. 

Kommentarer :

#1: Helena

I dag ska jag dela med mig av min kärlek. Ha det bra! Kram

Svar: Tycker jag är en väldigt bra idé...
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :